Cum arata Netbook-ul

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Cum arata Netbook-ul

  1. Dani zice:

    Buna ziua. Am primit un mesaj de la un coleg de clasa prin care ma anunta ca marti 31.07 trebuie sa ne prezentam la scoala intalnirea avand legatura cu dvs. (Caravana Carierei). Eu nu sunt in localitate momentan. Despre ce este vorba? este vreo problema daca nu apar?

    • Draga Dani, este vorba de o intalnire la nivel de judet, la care vor participa autoritati locale, societati comerciale, unitati de invatamant si organizatii non-guvernamentale, in scopul conceperii unui plan de dezvoltare a retelei centrelor regionale. Noi ne-am bucura sa participati, dar daca iti este foarte greu sa ajungi, vom intelege.

  2. Nea Gheorghe zice:

    Dacă s-a stricat netbook-u’ unde sun?

  3. Anda zice:

    Buna ziua!La fel ca toti ma confrunt si eu cu probleme cu netul` dar pe langa problemele cu netul mai am probleme si cu net-bookul ..cand am vazut ca netul dupa modemul wi-fi cu cartela vodafon nu merge mi`am conectat net-bookul la netul pe care il am acasa si anume reteaua romtelecom netul merge dar defiecare daca cand incerc sa scot aplicatii pentru el reusesc sa le downloadez ,sa dau instal dar la final imi spune package file is invalid chiar daca folosesc programul necesar sistemului android (il aveam instalat dinainte) si anume Market.
    Ce ar trebui sa fac?

  4. Raluca zice:

    Buna seara!!Cred ca ma confrunt cu aceeasi problema cu care se confrunta mai multe persoane…si anume netul de pe acel stick nu merge…Ar fi vreo solutie pentru rezolvarea acestei probleme? Vreau sa specific ca pe acea punga nu se afla scris nici un numar de telefon….

  5. alexandra zice:

    netul nu merge ce e de facut????

  6. Vlad zice:

    Buna ziua ! Netbook-ul primit merge nu are nici o problema , dar modemul ( internet vodafone ) nu merge . Am introdus cartela in modem , l-am introdus in portul usb , am introdus pin-ul dar nu merge . De ce ? O fi problema cu netul de la vodafone sau netbook-ul are probleme ?
    Astept raspuns cu solutii la aceasta problema !

  7. Vlad zice:

    Buna ziua ! Se poate instala alt sistem de operare pe netbook ? Dar o conexiune wireless cum se face pe acest netbook Android ?
    Stima ! Astept raspuns !

  8. Stoica Kovacs Ali zice:

    Buna Seara! Am primit de curand netbookul si stickul pentru internet. Am probleme cu internetul.
    Orice incerc sa fac nu vrea sa mearga.Nici pe PC nici pe netbook.
    Numar de telefon nu am gasit pe punga.Ce sa fac acum?..

  9. vlad florin zice:

    buna seara!am primit si eu netbook-ul dar nu merge intenet de pe acel modem tip stick ce ar trebui sa fac?

  10. Mihai zice:

    Buna seara! Sunt posesorul unui netbook! Daca o sa ii schimb sistemul de operare cu windows 7 starter o sa pierd garantia?

    • Draga Mihai, intrebarea asta trebuie sa le-o adresezi celor care ti-au furnizat netbook-ul. Noi nu ne pricepem la detaliile tehnice. Ai nr. de contact pe punga in care ai primit premiul. Daca nu gasesti, mai trimite un mail si iti trimit nr. de contact al furnizorului.

  11. Evi zice:

    – OMG ! Can’t waaaaaait !!! :D:

  12. gymy zice:

    este super.cand le primim?

Lasă un răspuns

